De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver PFF-1015B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

m***************@h********** 09-02-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1015B

Ik heb deze fotolijst nu enkele weken in gebruik om te testen. Wat een leuke fotolijst!! Hij voelt niet zo stevig aan, echt plastic om te voelen, maar daar vind ik de prijs ook naar.
Maar wat een leuke lijst is dit!! Super simpel foto's toevoegen door middel van een app. Zo kan dus iedereen uit je gezin zelf foto's toe voegen. Super simpel en Super leuk!!
Je kunt tot 2000 foto's en / of filmpjes toevoegen. Best wel veel!!
Wij zijn er super tevreden mee en hebben hem nu ook echt zelf aangeschaft.
Absolute aanrader!!!

d***************@h********** 07-02-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1015B

Ik heb de Digitale Fotolijst mogen testen. Het was erg makkelijk te installeren. Ook via de Frameo app kan je gemakkelijk foto's selecteren en toevoegen aan de fotolijst. Wij zijn er erg blij mee en bovendien staat het ook nog leuk in huis.

t**********@l****** 04-02-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1015B

Leuke manier om foto’s terug te kijken, maar werkt niet heel gemakkelijk. Hierdoor wordt het product niet gelijk minder leuk, maar het is wel even wennen.

Marleen 03-02-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1015B

Mooie foto’s met dit lijstje. Goede kwaliteit. App is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Prima kwaliteit

Minpunten

• Niet alle foto’s komen kwa formaat goed uit

VeertjeH 02-02-2024

Simpel en snel

Geschreven voor: Denver PFF-1015B

Fijn en simpel in gebruik. Snel foto's te plaatsen via de app. Direct resultaat.

Pluspunten

• Makkelijk foto's uploaden
  • Direct te gebruiken

Minpunten

• Weinig mogelijkheden om foto passend te maken

s*************@z******* 02-02-2024
Geschreven voor: Denver PFF-1015B

Mooie fotolijst voor deze prijsklasse. Lastig met installatie en verbinding met wifi wordt steeds verbroken. Maar als t is gelukt en de foto’s erop staan, prima fotolijst.